söndag 29 mars 2009

Mummel om förbrytelser

Jag planerar att lära mej nåt jag alltid förknippat med ungdomsbrottslighet, och därtill ska jag förleda min åldrige fader att assistera...

Bilen ska döden dö, men innan den för eviga tider förpassas till skroten måste jag slanga över all bensin (tankade nästan fullt innan fanskapet gick och la av...) till pappas bil.

Jag har aldrig slangat nånting, inte ens hemgjort vin. För visst bygger det på samma princip, att man ska få till häverteffekt?

Så nån av de kommande dagarna kommer de boende i den mycket respektabla bostadsföreningen att få bevittna en medelålders kvinna och en ganska gammal farbror som slangar bensin. Månntro nån ringer polisen?

3 kommentarer:

Plastfarfar sa...

Det handlar om hävert i bägge fallen. Sug till ordentligt och ta bort slangen från munnen i samma sekund som du för över den till målet. Annars kommer mat att smaka illa i dagar framöver.

Majsanochmalla sa...

Hahha... Det händer ju saker i "hålan"... Hejja! Ni ger grannarna något att prata om!

;-)

Pok

Mallaskulleviljavaramedbralla

Mummel sa...

300 spänn parkeringsböter - förbannade gnällgubbestyrelse som ringer Securitas när bilen är trasig, för fans jävlars!!!

<