onsdag 20 maj 2009

Misstag att ha roligt...

Knäckt.
Jag har haft roligt i en dryg vecka, och det går fanimej inte för sej i mitt tillstånd!

Utbildning och bilkörning och stor fest och ännu mer bilkörning (förmodligen i ett tillstånd som inte borde ha kopplats samman med bilkörning) och sen tvätt. Slut kropp.

Jag väljer att skylla på tvätten. Hade jag bara låtit bli att bära tvätt upp och ner för tre trappor och över gården och upp och nerför en trappa till så hade det nog inte blivit så illa. Japp. Så väljer jag.

För gör jag inte det måste jag inse att det deprimerande faktum att min kropp inte klarar av roligheter är just ett faktum.

Fördel: vid mötet med arbetsförmedlingsmänniskan var jag så blek och skör att det inte alls var några problem att förnya avtalet. Tillochmed på två år, så nu kan jag jobba lugnt i två år till.

Några fördelar måste man hitta. Annars blir det bara för svart att orka med, tror jag.

Inga kommentarer:

<