torsdag 27 mars 2008

Diskbråcksskrik

Det har brakat i ryggen.

Jag orkar inte det. Inte en gång till. Jag känner igen det, så det finns inga tvivel i mitt sinne: en disk till har gått åt helvete.
Nånstans mitt i ryggen, inte ländryggen, lite högre upp. Känns ner i vänster ben, inte det högra. Så det är ett nytt.

Sammanlagt tre nu: ett i nacken, ett i ländryggen - och så den nya jävla trasiga disken som gör att jag inte kan nånting. Nästan.

Jag vet hur man gör. Jag har både träningsprogram och övriga kunskaper när det gäller att hantera diskbråck.
Det är bara det att jag inte står ut med smärtan nu. Jag orkar bara inte. Och jag orkar inte veta att min och min lilleVilds vecka tillsammans gått åt helvete, och att jag kanske inte kan jobba på flera veckor nu när ekonomin håller på att gå åt helvete.

Just nu är det bara synd om mej. Inget annat. Så jävla synd om mej.

Inga kommentarer:

<