tisdag 4 mars 2008

Mummel om förväntan...

Nu är vi igång.

Efter otroligt mycket lobbande fick jag och en kollega idag uppdraget att börja fiffla med en "serie", om ungas (illa)mående, om påverkan på familjer, om psykvård och soc...

Äntligen. Jag är konsult, kan man säga. För den s k trovårdighetens skull kan jag inte ha mitt namn under nån av grejorna, men det gör inget. Nu är det mer än nånsin så att jag känner att jag inte behöver nån cred alls, bara grejorna blir gjorda och publicerade!

Håll tummarna...

Första delen: en mamma som berättar om sin kamp för sin dotter, en kamp som gått åt helvete, och där resten av familjeb också höll på att göra det. Kollegan skriver för fullt. Jag gjorde intervjun, men henne närvarande och antecknande.

Jag tror jag ska ringa till dottern och berätta...

Inga kommentarer:

<