onsdag 15 juli 2009

Misstag att tro att semesterfolk är avslappnade...

Jobbar.

Det blir sen semester för min del, sommarlovet måste ju täckas upp.

Så jag kör lite specialprojekt, och var igår ute för att prata med folk. Trodde att det skulle gå bra att hitta avslappnade, glada, positiva och pratglada människor så här i semestertider, men ack! vad jag bedrog mej...

Varför verkar semestermänniskor ännu mer stressade än annars? Hur kan det komma sej att knappt en enda själ ansåg sej ha tid att snacka i fem minuter?

Sug på den, ni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håhå jaja.. Alla jag känner har brått.. De har ju semester!?

Hur mår du i allt vännen?

Och hur går det för din fantastiska dotter?

Pok

Mallavaritoffettagnubralla

Mummel sa...

Nu blev jag allt glad, tänk att man kan bli orolig för såna däringa nätvänner när det blir tyst...

Dottern - är som hon är, men får hjälp. Arbetsterapeut som utreder, stödteam som både finns och bryr sej, men vi är rädda och oroliga och vet inte vad det ska bli.

Det kan bli så att soccheferna ställer sej bakom beslut om vräkning. Då åker hon ut i augusti istället, och allt arbete blir förstås ogjort.

Bara att hoppas på det bästa och hålla alla tummar, som alltid.

Anonym sa...

Här hålls det tummar och tår! Klart din fina dotter ska få den hjälp hon behöver..

Jag önskar er allt.. Precis allt som är er till godo.. ´

Allt skit lämnas bakom tack!

Pok

Mallablirgalenpåallaexperterbralla

<