måndag 26 oktober 2009

Marinerad hjärna ger jobbmisstag?

Jag måste duscha, men kommer aldrig dit.

Väckt av telefonen, fick några timmars sömn efter 4, men vet ingenting om nånting.

Förutom att jag ska jobba. Hur jobbar man med en hjärna marinerad i mitt barns blod och självmordsförsök och en kropp som skriker inte bara av smärta utan också sömnbrist?

Å andra sidan: om jag inte jobbar, vad i helvete ska jag göra då?

Jag jobbar. Hur det sen ser ut i tidningen - det blir ett senare bekymmer. Kanske gör jag som jag brukar när jag inte minns vad jag skrivit, hoppar över de sidor som har mitt namn på sej.

2 kommentarer:

Denise sa...

Hur är allt med dig?:)
Fin blogg btw;)
Ha en bra dag
KRAM

Mummel sa...

Trött.
Men ganska lugn, dotter tillbaka på sjukhuset, och hon känner sej trygg där.

Jag måste sova, bara, för sovit har jag inte gjort mycket senaste dygnet...

Tack!

<